Anita Anita
594
BLOG

Info...

Anita Anita Rozmaitości Obserwuj notkę 35

 

  

Dziś wstałam i wyraźnie poczułam, że:
 
- brak mi pomysłu na nowe rysunki…
- weny do pisania wierszy też nie mam…
- nie mówiąc o pisaniu innych tekstów…
- nawet zdjęć nie chce mi się robić…
 
Nie wiem, co mnie jeszcze może natchnąć  i raczej czarno to widzę…
 
Bo to chyba oznacza jesienną deprechę… Najwyraźniej mnie znienacka dopadła i będzie trzymać nie wiadomo jak długo…
 
O czym uprzejmie informuję, by nie fatygować   niepotrzebnie tych, którym czasem przychodzi do głowy tu zajrzeć…
 
 
Pozdrawiam pogrążona w bezmiarze szarości i beznadziei
 
Anita
Anita
O mnie Anita

e-MAIL                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości