Anita Anita
394
BLOG

No proszę...

Anita Anita Polityka Obserwuj notkę 10

 

No proszę, jaka ja jestem zapobiegliwa... ;)

Ledwie powiększyłam galerię tych posłów i europosłów, co przejrzeli na oczy i opuścili prezesa PiS, a tu już dwóch kolejnych: Andrzej Sośnierz i Lucjan Karasiewicz zapełnili kolejne  2 wolne miejsca, czyniąc galerię coraz bardziej bogatą... Nie ma to tak wyobraźnia i zapobiegliwość, więc na wszelki wypadek mam wersję powiekszoną o kolejne miejsca, które jak sądzę nie będą długo czekać na zapełnienie. To już 15 posłów i 4 europosłów....

Prezesie, jak samopoczucie po takim afroncie...? Ach niedobre..., jak miło...:)))

 

Anita
O mnie Anita

e-MAIL                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka