Anita Anita
484
BLOG

Nad wodą...

Anita Anita Rozmaitości Obserwuj notkę 1

 

Mieszkam w dość szczególnym miejscu, tuż nad wodą, a ona jak wiadomo przyciąga ptaki. Dzisiaj było słonecznie, a to należy cenić o tej porze roku, więc wyszłam z aparatem aby zrobić kolejne zdjęcia.

Ptaków było bardzo dużo: kaczek, mew, wron i kawek. Z przyjemnością je obserwowałam i chociaż widzę je codziennie, to z bliska jest to dla mnie zawsze niezmiennie ciekawe. Fotografem jestem nienajlepszym, ale dzielę się tym co się w miarę udało...

Na początku grupka kawek, które ujrzałam przed wyjściem na tarasie sąsiada...

 

Wszystkie zdjęcia zrobione dzisiaj.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anita
O mnie Anita

e-MAIL                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości