Anita Anita
421
BLOG

Angola

Anita Anita Rozmaitości Obserwuj notkę 5

 

 

 

 

 

Słowo się rzekło… Jak obiecałam,
Wiersz więc stosowny przygotowałam,
Bo wśród róznych gości, a także trolli,
Odwiedził blog mój przybysz z… Angoli.
 
Gdzie leży w Afryce owa Angola…?
Wyjaśnić wszystkim moja tu rola:
Nad brzegiem ciągnie się Atlantyku,
Kolonią była Portugalczyków…
 
Ma ropę naftową, a także diamenty,
W historii liczne tragiczne momenty…
Często wpadała więc w tarapaty,
I kraj to raczej nie jest bogaty…
 
Tyle wystarczy już słów o Angoli,
Kto chce, niech czyta o niej do woli,
90-ta flaga w kolekcji,
Stąd więc okazja do tej krótkiej lekcji… ;)
Anita
O mnie Anita

e-MAIL                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości